Success

När man följer recept verkar det ju bara bli fel, men när man kör lite på måfå och bara häller å chansar på det man tycker känns rätt, då blir det fan jävligt bra!
När jag och Hampus gjorde lasagne blev väll fan allt fel, ostsåsen blev lite bränd så smaken blev ju heeelt förstörd! Plattorna var smått knapriga, och ah allt blev ju helt fel då smaken blev störd. Och den såg inte speciellt god ut heller.
Idag när jag körde mer på måfå hällde ba så mycket mjölk jag kände, öste på med ost som jag själv behagade, kryddade som jag själv kände, och SUCCESS den både såg god ut och smakade riktigt jäkla bra!

Det kommer bli att göra lasagne igen när man kan få till det såhär! Nu har man lite matlådor också, nam nam!
2a gången gillt! Im happy ;p


Den vänstra är försök nummer 1 med recept som inte blev bra(!) och den högra är freehand som blev riktigt bra! Man ser ju tydligt vilken som är godast.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0