The walking dead!

Betygen har ännu inte kommit och skolan säger att dom skulle skicka ut dom så snabbt som möjligt. Lite irriterande då man måste skicka in betygen till kommunen så man får mer i lön, men om betygen kom in lite sent så fick man tydligen den där extra betalningen man ska få till nästa lön istället. Men får väll se, dom kommer väll ut kanske nästa vecka skulle jag tro =/.
Idag var det jobb igen, kväll och det gick ju bara fint. Sedan efter jobbet var jag lite sugen på godis så köpte lite innan jag åkte hem.
Kom hem och kollade på The Walking dead, en riktigt skön serie 6 avsnitt. Men ska tydligen komma ännu en säsong och det hoppas jag för den var bra. Bra gjord, välgjort fina zombies :)
Men nu måste man väll ta och sova så man orkar att jobba imorgon också......... 13-2130 sedan är det fredag också 1630-2130 och på lördag är det innebandymatch.

Natti natti! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0