I taxin, i trappen, i hissen, i hallen........

Försökte gå upp relativt tidigt så jag skulle hinna springa till Helex och köra lite gym blev bröst/rygg. Får se om de ger nå skön träningsvärk. Sedan hem och käka lite och så hade jag ju fått paket också! Mina nya byxor smat hängslen. Dock var ju byxorna en aningen för små (därför jag hatar att beställa just byxor från nätet!), så dom måste jag ju skicka tillbaka vilket är drygt för då måste jag ju vänta en massa på dom nya. Tejpade ihop allt på jobbet och postade när jag skulle hem.
Jobbade kväll och det gick bra, lite trött bara men he f0nka.
Persson kom och plockade upp mig efter och vi for och köpte lite candy och postade paketet sedan hem till mig och kolla klart på fotbollen som Sverige enkelt kunde vinna. Fin fint!

Efter det spelade vi lite NHL och sedan lite FIFA, där jag vad ska man säga.... Krossade (i dom flesta fallen) honom (förlåt), det är inte lätt att visa sin glädje men den är stor (K).
Efter det bestämde vi oss för att åka en sväng kolla läget åket ut mot njurunda och sedn in i stan sen gick vi runt en massa träffa lite folk och så. Men det var fan dött, sjukt lite folk som var ute asså! Dom flesta ska väl ut imorgon då antar jag.... Sjukt att det redan är helg igen asså :O tiden går så förbannat snabbt asså.....

Efter att ha gått runt en längre tid och kollat samma ställen några ggr så åkte vi iväg till MAX, driven, och köpte lite käk för att sedan sätta oss i hamnen och äta. Jag köpte mig lite lökringar som jag inte gillade förut så var tvungen att testa och ROBBAN det var sjukt gott de! :D haha. Däremot Kyckling Classic eller vafan de hette smaka skit, var ju inte den jag ville ha men visste inte va den jag var sugen på hette riktigt så trodde det var denna men så var ju inte fallet! Efter käket så blev det att åka hem och nu sitter jag här.

En mycket trevlig dag som man har hunnit med en hel del och sedan toppat av med en kanon kväll :)
Imorgon är det som så många ggr förr.... JOBB! Långkväll, 12-21. Så det är väl dags att slänga sig i sängen för att få lite sömn skulle jag tro.

p.s vid första ögonkastet är det flera som liknar dig, men när man sedan får "blicken tillbaka" och ser så är det ju inte alls du.......

Hoppas eran dag/kväll var bra så ses vi nån dag!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0