Lite dittan å dattan

Igår jobbade man kväll, och det var väldigt lugnt bara 8/12 vårdtagare och sedan var vi även 5st personal pga 2st inskolningar. Så det var väldigt slappt igår, gick dit och hem och blev slappa när man kom hem.

Blev upp ganska så tidigt idag för att tvätta lite, det var ju ett tag sedan. Gick och la mig någon timme innan det var dags för nästa maskin igen. Sedan gick jag och bokade en klipptid samt hämtade ett paket som jag beställt.
Inatt är det jobb så måste se till att sova lite innan, och så ska jag gå och kolla på GIFFARNA med Persson... Första gången jag går på fotboll här då :P


Beställningen: Byxor (Adrian Hammond - Hollywood Extreme Destroy), Hängslen (Tiger of Sweden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0