Löpa, hosta, flåsa!

Jobbet gick helt okej ändå idag trots tröttheten, kände inte av den så mycket just på jobbet. Men när jag satt och vänta på bussen så slog den till. Somnade till vid hållplatsen när jag väntade på att den skulle komma, sedan när jag satt på bussen somna jag ungefär hela vägen ner och när jag kom ner å bussen stanna så tänkte jag i huvudet att "nu ska jag kliva av" men kroppen sa nej och jag nickade till istället. Vakna snabbt dock och kunde gå hem, väl hemma slängde jag mig i soffan men var hungrig gjorde lite sallad och käka sen somnade jag i nån timme. Sen blev det att käka lite yogurt innan man skulle iväg.
Sen kom Helen förbi en sväng å surra lite och efter det blev det dra sig till Sidsjön för lite löpning.

Jag, Persson, Gullan, Anders löpte först ett varv och sedan upp för Sidsjöbacken (helt jävla slut när man kom upp, hostade som en galning), sedan gick vi ner och så sprang vi ett varv till och efter det blev det lite armhävningar, situps, upphopp, rygglyft. Man var riktigt slut efter det hela, 6km + backe. Och jag hostar fortfarande, ansträngningshosta eller något vad vet jag. Kom hem för ett litet tag sen och håller på att göra lite mat för min mage skriker efter det!

Käka lite nu, sedan duscha och efter det dunka huvet på kudden och sova. Upp tidigt imorgon igen och jobba dagen. My life is all about the work right now. Snart är man ledig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0