Shirtless running..

Svetten bara rinnde och det finns ingen hejd! Har precis varit ute och löpt 10.2km inkl. intervaller, mina men är helt bortdomnade och så har man ju fan vätskebrist. OTROLIGT varmt ute!
Natten som var jobbade jag och det var inte lika lugnt som senast, lite jobbigt och oroligt segt kändes det som att de gick. När jag jobbat klart så gick ja ner å sola lite och där somnade jag ett litet tag, sedan blev det bussen hem och jag kände värmen och var inte alls taggad på att sova. Men kom hem och fikade lite sedan hoppa ja i sängen, vaknade dock ganska så tidigt vid 14tiden så det var ju helt perfekt ändå. Gick upp och käkade lite sedan blev det ut och löpa då...
Kom även att tänka på en sak, fan va tråkigt de är att jobba natt när alla man känner jobbar dagar... När jag är hemma så jobbar dom, när dom är hemma så jobbar jag. Inte kul å gå ut i solen helt själv heller!

Nu ska jag ta och göra något.... Borde fixa någon typ av mat men vet inte vad riktigt. Var ju sugen på pizza men de känns ju dumt nu när man varit å löpt :P

Kom även på en sak och det är ju att man ser ju mycket finare ut när man har lite brun färg och därför blir man ju lite irriterad när man föddes som en såndär som har jävla svårt för att få färg! Det är ju inte bara lite irriterande, vad fan ska man göra åt det liksom? Kan inte dom där personerna som blir helt svarta av att vara i solen 5min dela med sig lite!??!?!? Satan så ego asså ;)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0