Studera i USA?

Idag var det jobb igen, upp tidigt och jobba på... Gick hem från jobbet och gjorde sedan lite mat för att efter jag käkat somna i soffan. Vaknade upp igen efter 1.30h ungefär. Har sedan jag vaknat surfat runt och kolla på utbildningar utomlands. Mest i USA och jäklar vad intressant det ser ut.
Blev tvungen att skicka en intresseanmälan bara för att, skulle vara sjukt roligt att spela nån collageidrott och plugga på collage eller bara åka och läsa kurser. Nackdelen är ju att det är förbannat dyrt!
Hittade någon svensk sida som hjälper att fixa stipendium osv, det hade varit sjuk upplevelse att göra iaf.
Man skulle haft MVG i alla ämnen när man gick ut skolan känner jag nu...... :P haha

Ska väl snart sova då jag känner mig trötter! Imorgon är det dags att jobba kväll.

TJohejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0