Tack du hemliga vän....

Fick ett lustigt brev på posten idag.... Kom i ett vanligt kuvär och det var ganska tungt, sedan var det något i det.. något avlångt. Jag öppnade brevet och i det låg sånna där brustabletter som man lägger i vatten och dom brusar, med JÄRN..... Undrar om någon själ har läst bloggen eller så och sett att jag blött näsblod kanske när jag sprang eller över lag och skickat en sådan. Har en liten aning om vem det kanske ska vara, det var iaf lite roligt :)
Tack ska du ha du mystiske person som bryr dig om mig.. Man skrattar lite inom sig, tankfull och roligt :) Tack igen.
Förpackiningen var iaf obruten så jag antar att det är det som är i..... Annars kanske man dör eller får en väldig kick, får se om man vågar ta någon ;P

Ikväll vare jobb jobb, imorgon kväll äre jobb jobb, så det är ba jobb jobb.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0