The weekend...

Grillmästaren!

Fredag:

Hmmm, vad vare man gjorde då... Jag och Persson var ner och kolla läget på stan iaf sjukt mycket folk. Studenter överallt och ja vi kollade bara. Drog och handlade lite chips och sedan hem till mig för att kika lite hockey men blev less efter första perioden och så blev det sova istället.

Lördag:
Blev hemma först å ta de lite lugnt, kuta ner på stan för att handla lite alkohol. Efter det gick vi runt lite på stan käkade en glass och så. Jag köpte även 2st vita t-shirta med v och u ringning, ett skärp, ett par jeans shorts och en ONEPIECE! :D haha velat ha en sån länge så var ju bara att passa på. Sitter med den på just nu, riktigt jäkla mysig och skön är den! Så det var ett bra köp.... Sedan blev det att åka iväg å handla lite eftersom vi skulle grilla.
Hem till mig spela lite tvspel och sedan ta lite öl och börja grilla, smakade riktigt bra och man blev otroligt mätt.
Kollade på lite HBO Road to the winterclassic som är riktigt kung dokumentär. Block kom förbi ne sväng å hälsade och sedan gick tiden mer å mer, in i duschen och sedan byta om för att dra sig ner på stan.
Blev VIP in på oscar igen vilket var mycket skönt så var där inne träffa lite folk och så, gick sedan iväg på Jacks en snabbis och hälsa på lite folk innan vi gick tillbaka till Oscar igen. Var inte så super mycket folk ute dock.
Vi lessnade efter ett tag och gick till MAX för käk och efter det blev det hem och sova!

Utgång

Söndag:
Idag har det varit slappt än så länge.... Sitter som sagt här i min onepiece och har nyss sett en film. Ska kanske käka något snart, sedan ska man iväg ut på möte. Vi ska redovisa lite från när vi var på Rhodos och efter det ska vi ha spelarmöte för att sedan dra ut och löpa lite. Så atté så äre så äre.... Nu blire väl lite bilder då....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0