Vinterpälsen är borta!

Då har man officiellt vänt på dygnet då, vaknade precis och tidigare idag var ju de tröttaste jag varit på bra jävla länge!
Jobbade ju natten till idag och när jag arbetat klart så tänkte jag passa på att testa sola solarium, vilket jag ALDRIG gjort tidigare. Men det var ju ganska trevligt, och det syntes lite direkt... Varför har man inte upptäckt solarium tidigare då? Haha.
När jag var klar där var det ner till stan och klockan var runt 8:30 när jag kom hem så fikade lite och kollade lite tv, sen tänkte jag att jag lika gärna kunde gå å klippa mig när dom ändå öppna 9 och jag var vaken så jag får de gjort.
Så boka tid och gick ner, och det är fan farligt att gå på stan på sommarn..... Oj oj oj, speciellt när man lever som man gör.. Fan snygga tjejer överallt, så i helgen blir det gå ner ta en glass å bara sitta ;).

Hur som haver så kom jag fram till frisören och började prata lite om hur jag ville ha det, och jag som är så obydd av mig (det växer ju ändå ut igen) sa åt henne att hon fick bestämma lite själv å klippa lite som hon ville. Grejen var ju att när hon klippte, kammade och pillade i mitt hår vilket jag tycker är skönt och riktigt avkopplande så nickade jag ju till flera gånger! Tills hon sa "är du trött eller så?"... Jo en aning va, jobbat natten och varit vaken i nästan 24h så trött som satan var jag. Fick lite kaffe men de hjälte ju föga, nickade till flera gånger och det var SJUKT svårt att försöka hålla sig vaken för så fort man slutade prata om något så ville ju ögonen sluta ihop. Och så blir de ju jobbigt när hon klipper framtill så man måste blunda för då är man körd :P Så jag satt där och nickade till massvis av gånger medan hon körde på, så det blir väl inte förvånat om de skulle va konstigt i håret då :P Men vinter pälsen är iaf borta, jävla massa hår!

När jag var klar så var det bara snabbt hem! Gick som en zombie trött som satan och kom hem å slängde mig i sängen. Somnade på någon sekund och så vaknade jag vid 17, så nu har man ju vänt på dygnet också..... Ikväll kliver jag på och jobbar natten ige, hoppas på samma lugn inatt också.

Det är skönt att man klippt sig så att man inte måste ha saker i håret utan det funkar lite utan ändå. Time for some pictures, 4st 2 utan och 2 med skit i håret, front and side. Först utan sen med.






Kommentarer
Postat av: Brus

Foton= nice! Men gillade version 1 av det du skrev bättre än den upprättade version 2. KLITTE,,,, ;)

2011-06-09 @ 23:52:57
Postat av: Bonsusfar.....

Snyggt grabben!

2011-06-10 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0