Dags att börja igen...

Då har man nyss kommit hem från gymmet där man var å körde Armar/Bröst med Adam, är som dags att ta tag i det där igen.
Innan dess var det jobb i ljusta som gick bra... Och innan de var man hemma och tog de lugnt, var riktigt trött när jag vaknade trots att jag ställde klockan på 10.
Grejen var ju att jag jobbat natt i helgen, så när jag kom hem på söndag morgon och skulle sova så sket jag i att ställa klockan då jag antog att jag skulle vakna lämplig tid iaf, skulle ju jobba kvällen.
Men istället för att vakna läplig tid vid typ 13-14 så vaknade jag 16:15 när jag börjar 16:30 och såklart går det ju inga bussar eftersom det är söndag, så allt blir stressigt och man kommer såklart sent. Men jobbade på bra och kom ändå inte efter så var lyckat.

Imorgon är det jobb igen, sista dagen innan lite välförtjänt ledighet. Är uppe i många timmar denna månad över 160 skulle jag iaf tro så det är ju bra. På onsdag åker jag och Amanda upp till Umeå för att sedan på torsdag åka vidare till fjällen och ha de kuul!

Nu blire käka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0