Here i come, ready or not!

Ja idag var det jobb och det gick bara fint, Anna var snäll att köra ut mig då hon ändå skulle ut till Birsta. Det tackar jag väldigt mycket för. Jobbade på och sedan bar det av hemmåt och det hade börjat snöa vilket inte är så super då vi har fotbollsmatch ikväll 20:00 på Westhagen. Känns inte kul alls om detta snöväder håller i sig.
Gick iaf iväg och köpte mig en Mellan Sushi innan jag gick hem, fan va gott de är asså! Kände att jag skulle tagit en stor istället men men, man vill ju inte få håll :p
När jag kom hem käka jag ju och kolla lite serie sen fixade jag mitt CV lite och sökte 2st jobb ett heltid och ett 75% så vi får hoppas att något går in, är fortfarande inom vården, är på boenden denna gång. Och om jag får det ena så vore det klockrent för det är så jäkla nära mig och de skulle va skönt! :D

Nu ska jag meka lite med min tå, göra den spelklar för kvällen... Får se hur det kommer att gå, man vill ju gärna inte ha en stämpling på den. Men ah vi får se, efter matchen blir det ut till Amanda och göra nåt, får se va hon har i kikarn.

Tjohej lever pastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0