Hotell Edholm,.....

Har precis stoppat i mig 2st ostfrallor med skagen på, helt sjukt gott! Ett bra "litet" mellanmål innan lunchen.
Igår fredag så var det jobb på fritids, var väldigt lugnt så hade lite killerboll i idrottssalen. Fick mig även en teckning av en liten tös, det var gulligt :D När passet på fritidset var klart så var det bara att sätta sig på bussen in mot navet och sedan byta buss där och åka ut till bergsåker och jobba kvällen där. En kväll som gick bra och flöt på.
Sedan tog jag mig hem och diskade lite samt kollade på TV och efter ett tag kom bror Erik och Peter för att stanna till samt sova över då som skulle vidare till Vemdalen dagen efter. Peter på soffan och jag å Erik i sängen, fan va den lilla killen vrider och vänder på sig och svänger med armar och knuffar på en och snor ALLT täcke hela tiden. Vid ett tillfälle var jag halvvaken och skulle vända på mig då får jag mig en näve över näsan sen vänder han sig och tar allt täcke. Skitunge ;D
Blev iaf att kliva upp vid 6 tiden för att hinna fika och ta bussen ut till bergsåker igen för att jobba. Så just nu sitter jag här på jobbet och väntar på att ta mig till nästa ärende, dagen slutar 16 här.

När jag slutar ska jag möta upp Karp på tågstationen som ska övernatta hos mig en natt och sedan dra vidare till sin flicka. Så vi får se vad vi hittar på, kanske åka till Persson och kolla lite hockey och käka lite pizza eller så. På söndag är det sista matchen för säsongen i innebandyn så får hoppas på att man avslutar bra där också.

I övrigt så känns det ju som värsta hotellet hos mig, denna helg Erik, Peter, Karp och nästa helg så kommer Robban, Eik x2, Matte, Stefan... Hur vi gör med sovdetaljerna då är ju en fråga, får väll hoppas att någon hittar bortamatch och inte behöver trängas i lägenheten :p hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hotellnatten...Peter och Erik

2011-03-08 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0