lite av varje...

Tack till Amanda som har skjutsat och hämtat mig ute i Ljusta när jag har jobbat, tur är ju att hon varit i Timrå och jobbat dom dagarna så det har ju funkat bra. Så tack så mycket för det, imorgon for jag lite sovmorgon och så blir de buss.
Inte så speciellt mycket barn på fritids, fan va föräldrar är dåliga på att säga till.... Är planerat för ca 40-50 barn, så man fixar ju personal och mat osv för det antalet, men sen när man kommer så är vi ungefär 20-25 barn.... Och det betyder ju att mycket mat slängs och pengar slösas bara för att en förälder inte kan säga till att ens barn inte ska komma till fritids, inte så speciellt svårt kan tyckas.

Igår var jag med Hampus det var ett tag sen så skönt att äntligen hitta på nåt. Blev en klassiker, vi bestämmer att vi ska göra mat å käka, åker och handlar lite chips och dipp och dricka som vi ska ha till efter. Men vi kommer såklart inte på vad vi ska göra för mat så slutar med att vi köper pizza. Sen drar vi hem till mig och käkar pizza och äter allt det där goda, riktigt mätt var man.. Och massa snacks kvar, kan ju va bra de också.
Såg lite film, kom inte alls ihåg vad dom hette men dom var inte alls bra så......

Har börjat få lite förfrågningar om jobb nästa vecka också, doch inget som är helt klart ännu. Sedan ringde jag ang sommarjobb då jag inte har fått något samtal från RPK som skulle höra av sig i slutet på februari så ringde jag till ett annat ställe och har fixat sommarjobb där för hela sommarn, det är nästan 100% klart så. Ska väl vara ledig något också men eftersom jag inte vet vilket datum än så måste jag ju ta reda på det snabbt.

Nu blir det att lyssna på sportradion och hoppas att Luleå gör mycket mål ikväll! Så vi kan fira första segern, men AIK vann ju mot HV71 så Djurgården kan ju kanske skrälla mot Luleå ;) hehe.

------

Hann ju bara posta inlägget så gör Luleå 1-0 efter 49 sekunder.... Bara ånga på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0