My tåw and a little bit tooth it killzing me

Då ska vi se igår var det fotbollsmatch gick väl sådär, men okej med tanke på att jag inte tränat något eller så. Sen är det ju svårt när man bara kan hälften av namnen i laget. Men men, gick osm sagt okej, kände att farten fanns där. Dock förlust med 2-0, och kände ju att det inte var bra för förkylningen att spela när de va kallt :P men de va kul.
Sen har jag ju en tå som strular för mig, nageltrång såklart. Är värre idag när jag rensade den så att säga. Kom lite var och så sedan plåstra jag om den osv, tvättade den med sprit och så. Men var en jävla pärs att gå på jobbet idag, my tå is killing me asså! Tur man ska till VC och kolla upp de imorgon hoppas dom fixar de snabbt och att de finns tid. För att inte nog med att jag ska klämma in det besöket så har jag även en tandläkar tid 7:30 pga att jag känner att en visdomstand är påväg att göra mitt liv till ett helvete. Jag minns ju bara hur de var senast då jag inte kunde gapa, fick knappt in tandborsten i munnen, hur ont de gjorde att svälja osv! Vill fan inte va med om de igen, och jag börjar redan känna dom symtomen så bort med skiten illa kvickt! Sen så har jag jobb på det också, dubbla från 12:30-21:30 så blir en fullt upp dag! Och hoppas fan dom rycker ut tanden och fixar min stortå!

Idag har de varit slappa tills man börja jobba 14 och sedan bara jobbat på. Nu ska jag fixa lite mat så man har nåt till imorgon, Bara börja skala potatis steka lite bullar å så nån brawnsås till de!
MUSIC ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0