new shoes

Jobb idag igen lite sovmorgon och en lugn dag men mycket lite barn, pannkaka till lunch och semla idag igen till fika :) Var så lite barn så man fick gå lite tidigare också. Blev en sväng till Birsta med Frida och se om man kunde hitta något till sig själv och helgen då fint folk ska komma. Hittade dock inget förutom ett par vår/sommar skor man kan ha. Sedan tänkte jag köpa en ny börs men dom var ju så jävla dyra så sket i det.
Buss hem och så köpte jag lite vax innan jag började gå hem, stannade till på sibylla och köpte mig ett kebabtallrik meal. Måste ju hålla perssons diet ;D Men snart blir det börja hårdgymma igen så lika bra att äta upp sig lite nu innan.

Kollade på nån film, Jack goes boating eller nåt sånt.... sjukt dålig skulle va nån komedi men somnade och sen hängde man inte alls med. Kass var den iaf.

Nu sitter jag här och har precis lekt skomakare då jag har putsat och smort och sprayat in lite läderskor osv. Skulle vilja köpa mig en ny skinnjacka då den jag har är lite liten, men den är snygg och vill hitta en liknande! SKulle även behöva rensa garderoben och ta bort saker jag aldrig använder..... Skulle vilja ha en större garderob med hängare så man kan hänga upp kläder också....


Kommentarer
Postat av: Thomazdotter

Tur jag sa att dom va snygg då, annars hade du varit skolös i vår:D /Frida

2011-03-10 @ 13:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0