Och så gråter man.....

Sitter på jobbet och surfar runt, har redan kollat på alla nyhetssidor som jag finner intressanta. Läst samma nyheter om och om. Sedan stör jag mig så otroligt mycket på Aftonbladets rubriker till nyheter, tex "messi nära skriva på för Inter" det visar sig vara flera år sedan Messi NÄSTAN var på väg att skriva på. Sedan en annan rubrik i stil med "här friar den nhl stjärnan på isen, han gör det osannolika" så kollar man klippet och det visar sig vara någon typ av reklamfilm för Markström. Man blir så irriterad, och förstår inte varför man läser Aftonbladet, och så gråter man... Fick en blogg länkad till mig av Stefan som var rolig att läsa, cry of the day, många saker som stämmer in bra där. Tex idag så var det kö på Nordea, dom har 8 kassor men väljer att ha 3st öppna och det är typ 25pers i kö, så börjar man ju fundera, och så gråter man. Jag kommer till Navet och ska fylla på mitt busskort, kön är lång och hon längst fram i kön ställer massa dumma och onödiga frågor som man blir så sjukt less på när ens eget ärende tar typ 2 sekunder, och så gråter man.

Har även suttit en hel del på Tradera och kollat fan varenda annons, har även budat på egentligen helt onödiga saker. Jävligt dumt egentligen.... Har väl tagit efter min käre bror som lyckades buda och vinna något han inte alls hade tänkt att buda och vinna på :P heja heja. 

Man blir ju lite fundera lite att när man sitter ner och kissar, håller ner ***** men ändå får en sån kraft i strålen att det på något mirakulöst sätt lyckas att träffa vattenytan så hårt att det studsar upp ur toaletten och rakt på läppen. Det är inte lätt att vara kille när man försöker sitta och kissa, tur man kan stå ändå!

Nu ska jag fortsätta kolla tradera lite, eller kanske ta och kolla lite tv....... Jag vet inte, har slut på idéer på hemsidor man kan besöka, synd att vissa sidor är blockerade jag hade ju velat spela lite spel eller så, men istället får man läsa Aftonbladet för 3e gången, och så gråter man.

5 timmar kvar, bara bita ihop. God natt på er normala! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0