Real Fersen meal time

Igår till idag var det jobba natt gick bara fint även om man var lite trött i början. Men natten flöt på lugnt och allt gick bara fint, kom hem vid 7 och somnade vid 730 ungefär. Sedan var det bara att kliva upp vid 11 och slänga i sig lite yogurt och flingor och åka iväg till ljusta och jobba. Där borta åt jag 2 hård mackor och 1 mjukmacka, blev även sitta i musiksalen och spela lite gitarr + trummor.
Vid 16:10 fick jag bege mig så tog en frukt och gick ut till Amanda i bilen för att åka till nästa arbete i nacksta. Kom dit och jobbade på bra, kände dock en STOR hunger då jag inte käkat nåt alls nästan. När jag väl slutade så gick jag på ICA och handlade väntade in bussen för att ta mig hem. Kom hem och började göra Korv Stroganoff tog under tiden en korvmacka och en ölkorv på det som är så förbaskat gott! Kunde man odla ölkorv skulle jag fan de.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli helt klar så jag kan äta upp den, och så ska jag kolla någon serie under tiden.
Men känner mig ganska slut efter detta långa pass med extremt lite sömn. Imorgon är det dags igen.


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0