rödsprängd...

Ja man var väl hemma vid 7:30 något innan man kom i säng och allt. Tack Jens för skjutsen var mycket snällt av dig. Sov till typ 10, vaknade pga sms och att telefonen ringde, sen var det omöjligt att somna om igen. Låg i sängen och drog mig i någon timme och sen var det bara att tvätta kläder hela jäkla dagen. Vet inte hur många maskiner jag körde men var en hel del, hade inte tvättat på länge så det behövdes. Det jobbiga är att jag måste fixa sängen när jag kommer hem på morgonen nu innan jag ska sova... Inte taggad över det.
Annars var det en slapp dag med soffhäng och en hel del serier, samt kolla Tradera på alla saker jag bettat på under förra natten. Hade en del saker jag vunnit, shotglas, t-shirt å så.

Spelade lite Army of Two idag också, var ändå helt okej. Är väl roligare om man spelar 2st än om man spelar själv. Har spelat ganska mycket fps spel nu på xbox på senaste tiden och det är ändå ganska så kul. Jag som hatar fps på konsol men börjar faktiskt att ändra mig lite, är ganska kul. Funderar på att kanske köpa något spel, har länge funderat på GoW serien, får se om det kanske blir något av det.

Hmmm, vad ska man annars säga har ju inte hänt mycket sen senast. Är allt annat än pigg just nu, försöker hitta på saker som gör att man kan hålla ögonen öppna, kanske ska spela lite spel på mobilen eller nåt.
Kan passa på att tacka Amanda som ska komma å hämta mig tidigt idag, och just ja man ska ju ställa om tiden å grejer.... Det är ju typ nu eller nåt.

Ska kila vidare, hare vilt som Lisa skulle sagt.
Sho bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0