Sömnig...

Matchen senast gick ju inte speciellt bra, känner att jag inte trivs som innemitt vet inte riktigt va man ska hålla till. Känns som jag inte kan utnyttja det jag kan, springa...
Efter matchen blev det ut till A för att ta de lugnt, basta lite, äta gott och kolla film. Sjukt trött så somnade vi en bit in i filmen och så vaknade vi tidigt. Blev en lugn lördag fram till jag åkte iväg och jobbade, efter jobbet åkte jag ut dit igen, blev dipp och morötter och mys med lite film, men somnade en bit in i filmen igen.
Upp tidigt igen på söndagen vet ej varför men vaknade bara tidigt igen.... relativt lugnt, städade huset, laga mat, kolla tv, slappa. Kom hem för ett litet tag sedan och är sjukt trött och så ska man jobba natt på RPK på det.... Heja.

Har även fått nå skit i brevlådan jag inte ens beställt..... Som dom vill jag ska betala 50kr för, nå skit piller för hälsa. Ingen aning om vad de är men tänker då fan inte betala iaf.

Nu ska jag fixa min tå som typ är lite bättre men jag vette fan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0