The cakecake

Idag har jag jobbat och umgåtts med Jens at work, han hade ett roligt spel att visa som var ett mycket bra tidsfördriv. Det hette Jumpers for Goalposts och kan finnas här. Sedan blev det hem och kolla kylen då A hade gjort cupcakes som var ruggit goda! Skulle varit ännu godare om man inte hade haft dom i kylen men dom måste ju hålla och inte bli dåliga också. Sedan hade hon tagit med mat som hon gjort igår med kyckling å grejer som var väldigt gott! Så gjorde mig lite sallad värmde maten och kollade sedan på hockeyn som Luleå mycket viktigt kunde vinna. Måste dock erkänna att jag somnade på soffan och missade 3e och 4e perioden, min soffa är så otroligt skön och det är så jäkla lätt att somna i den, speciellt om man jobbat en hel dag.
Imorgon är det jobb igen, lång kväll. Men före det så ska jag iväg och kolla på en lägenhet som inte är speciellt långt ifrån mig. Så får se om det är något som är bra, fanns iaf diskmaskin där! :P haha
Har även fått lite jobb uppe på RPK ska jobba fredag och lördag natt, riktigt skönt! Tycker om att jobba natt :)
Sedan på söndag är det kanske match, men det är osäkert ännu vet inte om jag jobbar. Nu är det iaf dags att sova så man orkar med morgondagen! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0