Till fjälls

Igår var det sista "riktiga" dagen på fritids, för nu kommer han jag vickade för tillbaka. Får väl se när man blir inringd nästa gång. Har 2 veckor under april jag ska jobba där också då han har tagit semester. Efter jobbet blev det åka till gymmet och köra lite axlar/rygg och efter det skulle jag bara hem å äta (stressade på som fan) för Persson skulle ju hämta mig 19 för träning. Vilket han glömde bort så man stressade i onödan, blev iaf en innebandyträning men fan va slut man var i armarna och allt, träningsvärk som satan. Gick inte ens att skjuta.
Hade ju räknat fel på dagarna trodde de va igår de va fjällen men det är ju idag vi åker, till Umeå och sen Hemavan efter det!
Känner att det är dags att börja packa lite kanske så man får med sig allt man ska ha med sig.
Kommer även vara 2 födelsedags barn med på resan så man får väl se va som händer för dom.

Nu blire laga lite mat, packa och sedan måste jag ner en snabbis på stan (tur man bor nära!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0