Title...

Igår var det jobba på fritids och fick även massa pass under nästa vecka, påsk och en vecka till så det var ju bra :)
Får se till så de går ihop med annat jobb så man kan jobba mer. Ringde även till VC och klaga på att jag inte fått receptet ännu, så det fixade dom och jag kunde hämta mitt penicillin innan jag åkte till jobbet. Annars blev det relativt lugnt igår var iväg på fotbollsträning då vi skulle gå igenom lite inför dagens match. För se hur de kommer gå att spela, skjuta, springa med denna tå..... Var förbi Dr. Kling och fick lite material att använda mig av så får hoppas det funkar bara.

Nu är det fika och sedan lägga om tån som gäller, innan det är ut till ljusta för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0