Tooth tå

Ja vad säger man om igår, först var det tandläkarn tidigt för att kolla upp en visdomstand. Kändes betydligt mer att ta bedövningen denna gång än förra gången, shit hurt! Sen var själva tanden större en senast också så den var lite knepigare att dra ut, hade 2 rötter ist för 1 som senast. När de väl va klart gick man å spotta blod. Tog mig till VC där jag skulle kolla upp trån men fick ingen tid direkt. Gick på gymmet trots att man inte skulle anstränga sig speciellt mycket, men kände att jag inte hade nåt bättre för mig, blev att köra lite mage. Sedan for jag och Amanda och lunchade på Coffee House. Gick runt lite på stan innan det var dags för VC och då sa dom väl bara att de va nageltrång och jag fick penicillin jag ska käka osv (som jag ska hämta ut idag).
Skulle jobbat kväll också men blev inte av, sa ifrån mig i sista stund då jag fick så jäkla ont i käften å kände mig inte riktigt hundra. Har fortfarande lite ont idag så får väl se hur de går.
Kollade på lite film igår, Vantage Point och Kings Speech två stycken bra filmer tycker jag och värda att se!

Nu sitter man här i soffan, väntar på att tiden ska gå lite. Ska operera lite på min tå också och se om man kan få det att hända nåt. Dom sa att man kunde vålda på bäst man ville, bara ens egen smärta satte gränsen så.
Sen blir det jobb x2. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0