Whats up Dr. Fredrik!?!?

Träningsvärk i magen vet inte om det fortfarande är från gympasset i förrgår eller om det är efter maten igår.
Var på Allstars med Persson, Gullan och Kimmy för att käka och se hockey. Började med en starter natcho tallrik för att sedan få vänta ~40min på varmrätten som för min del blev  Steak Favorite nåt sånt, 225g stek å pommes som va sjukt gott! Sedan blev det Sudden death (efterrätt) i form av en milkshake och kaffe som tog ett litet tag det med innan det kom, och på allt detta blev det 3öl som dryck. Man var lagomt mätt, det är dessa stunde en snus smakar sjukt gott. En riktigt trevlig kväll var det, riktigt mätt blev man, och så överdrivet dyrt som jag trodde blev det ej... Tackar för Liverpool kortet som gav maassa bonus och rabatt :D Tyvärr kunde inte Luleå vinna matchen för att avancera till semifinal. Men vi tar dom nästa match!

Sen blev det upp till Amanda och sova, fan va gott man sov asså....
Innan dess var det jobb och inställd jobb pga smärta i tå och tand. Var på Apoteket och skulle hämta ut den där penicillinen som jag egentligen skulle fått direkt efter jag var där i tisdags. Men den hade ännu inte kommit så var lagomt less på läkaren som skulle skriva ut de! Ringde dit imorse och frågade vad dom höll på med och den sköterskan jag pratade med skulle kontakta läkaren och fixa det där. Så är det inte där nu när jag går ner på Apoteket innan jag ska till jobbet så kommer jag bli sjukt less!

Nu ska jag ta och fika lite, sen blir det meka lite med tån och efter det ner på stan och sen åka ut och jobba med barn.

Tjooohej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0