Blod, svett och tårar...

Kände att jag behövde göra något för att rensa lite tankar så blev att dra sig ut och springa, man behöver som inte tänka så mycket. Och löpningen gick bra, kände mig riktigt lätt på fötterna och det var bra väder att springa i. Lite monligt med solglimtar men ändå inte för varmt! Löpningen blev innan frukost så blev ett ägg å lite vatten sedan löpa och efter det en tonfisksallad som var mumma!
Löpningen blev 7.4km med lite vila och intervall löpningar, så man var ganska så trött och efter det blev de lite situps, ryggres och armhävningar. Men något underligt hände mitt under löpningen började helt plötsligt blöda näsblod =/ Vet inte om det är speciellt bra eller vad det kan ha berott på.. Men slutade väldigt snabbt ändå.

Innan jag sprang iväg så fick jag veta att imorgon på morgonen ska dom komma hit och lyfta ut min dörr, kapa den lite och göra tröskeln högre för att dom ska asfaltera utanför (äntligen, slipper man dra in allt jävla grus!) men det blir lite jobbigt då jag ska jobba natt och kommer hem vid 8 och ska sova.... Får ta och sova lite senare då eller nåt när dom är klar...... Får se hur de går.

Har nyss sett film och funderar på att se en film till innan man måste käka och kanske vila lite innan man ska iväg och jobba natt. Lite pirrigt är det faktiskt, men tog mig ett snack med en nattjobbare igår och gick igenom lite så det är nemas problemas. Brukar alltid vara lite nervöst inför sista natten men när den väl är gjord så kommer allt flyta på. Man jobbar ju själv på natten också vilket jag inte gjort förut så det blir en ny upplevelse :)

Mer vet jag väl inte riktigt vad man ska skriva, tillägga att min mamma är den bästa mamman som finns. Hon finns alltid där och hon ställer alltid upp och stöttar en i alla möjliga situationer! Du är helt enkelt bäst och jag älskar dig! <3.

Nu blir det soffhäng med lite film!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0