Carpe Diem

Klockan är ställd på 10 och jobbet börjar klockan 13.... Jag tvärvaknar upp i sängen vid 06:05 och är sjukt pigg, försöker somna om utan lycka. Lägger mig och tittar mobilen lite sedan bestämmer jag mig för att kliva upp. Tar mig lite fika och byter om till löparkläderna vid 7 har jag lämnat huset och springer ner till Helex och kör lite armar/mage och sedan springer jag hem igen. Vad ska man göra när man vaknar så tidigt och inte kan somna om? Lika bra att göra något av det så då blev det träning! Bra dääh!

Känner mig som, jag vet inte... Inte trött och inte pigg men ändå som att jag svävar.... Hög!? Inte vad jag vet iaf...
Käkar ett litet mellanmål nu sen ska man väl ta och duscha och kanske kolla lite news kanske se en film. Duschen med kallt vatten känns otroligt lockande! Fattar inte dom som vill duscha kokande hett, visst de är skönt när man varit ute en kall vinter men på sommarn och speciellt efter man har tränat och är helt kokande i kroppen då är väl det sista man vill att duscha varmt, kallt är det skönaste! Vattnet känns så rent liksom, ne nu äre färdig snckat! Dags att duscha, sen chilla och sedan jobba lång kväll! 13-2115.

Just nu äre denna som spelas flitigt under träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0