I will survive!

När arbetspasset  började lida mot sitt slut så började det såklart ösa ner regn och det började åska nå så jävulskt! Gruvade mig för att gå hem i regnet men när jag kom ut ur huset så hade det slutat och jag gick till busshållplatsen, satte mig där och väntade på bussen i 30min och under den tiden började det regna som satan och åska som fan igen, så då räknade jag kallt med att jag skulle bli blöt som satan. Medan jag satt där så tänkte jag att jag kunde filma lite med mobilen och när jag höll på att fixa så slog en blixt ner ungefär 50 meter ifrån mig och det lät som satan! Hjärtat hoppade ur kroppen och höll på att tappa allt ur händerna, såklart så fick jag ju inte med det på film då jag inte fått igång allt än. Men sedan filmade jag lite och fick iaf med någon blix och lite dunder. När jag klev på bussen hade regnet avtagit lite och när jag klev av den i stan så hade det slutat och jag kunde traska hem utan att bli det minsta blöt! Så det var ju kanon att slippa det, sen var det ganska härligt att sitta ute och titta efter åskan :) Lite sådär mysigt, synd att man satt ensam bara men men.

Nu blir det nog att kolla lite film innan det blir sova, och imorgon jobbar man kväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0