Laddad inför cup!

Idag var man ledig trodde man, men ska på APT 13-15 men annars är det en ledig dag och sedan jobb till fredag för att åka ner söderut igen till STHLM och spela innebandycup.
Morgonen har ängnats åt att titta lite serier och sedan diska, har precis rensat lite i garderoben också. Dock blev det inte SÅ mycket som jag trodde jag skulle göra mig av med. Konstaterade att jag hade en jävla massa T-shirts iaf, jobbigt när man hittar nya snygga på stan för man har inte någon man riktigt vill göra sig av med. Men T-shirts är det jag behöver absolut minst i min garderob just nu!
Har iaf en liten hög kläder jag ska göra mig av med, får kanske åka och slänga de i en sån där conteiner.

Igår var det jobb och sedan bjöd Amanda på middag vilket smakade mycket gott som alltid! Lite mys och efterrätt med lite seriekollande. Somnade i soffan för man var så jäkla trött och sov till 9 ungefär idag.
Igår efter jobbet sprang jag även 7.4km, kändes som det behövdes då man varit i Rhodos en vecka och inte gjort mycket till aktivitet förutom att faktiskt kliva upp tidigt en morgon och simma, armhävningar, situps och det skulle man faktiskt gjort oftare. Linn tvinga ju ut mig på morgonen, och nu har vi en tävling om vem som ska springa bäst på beep testet efter sommaren. Hon hade tester med Dalen igår och sprang på 12.6, så man får ligga i träning om man ska klå henne, men man kan ju alltid skylla på att hon är landslagsspelare också ;P
Men får ta och löpa lite mer distans för att få igång kontidsen, nästa vecka börjar vi våran sommarträing och kan ju konstatera att vi kommer att ha betydligt mindre träning än va dom kommer ha så måste springa lite själv också.

Efter APT ska jag umgås lite med Frida, umgås å prata lite ta de lugnt. Sedan blir det att åka iväg och träna innebandy inför cuppen. Riktigt sugen! Vi har även fått veta vilka vi kommer spela mot i gruppen, så ska kanske läsa lite om dom så man vet nåt :P
Råsunda IF (div5), Mellansjö MK (div4), Grödinge SK (div5). Så ser gruppen ut och efter att kollat runt lite så ska detta inte vara någon omöjlighet. Men allt kan hända i innebandy och det är ju bara 2x15 i gruppspelet så det går undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0