Matlagning + 69an = 70

Börjar inlägget med ett litet citat: "En bra kvinna kan göra 70 sysslorna i huset "matlagning" och "69an"


Idag har det varit jobb, skönt att jobba kväll så man fick lite sovmorgon iaf. Behövs lite sömn för min del asså, tröttast! Efter jobbet åkte jag och Persson iväg till Donken å tog en Flurry + Munk och snackade lite skit. Sen blev det åka hem och inte göra speciellt mycket..... Man har som lite att göra nu när man ska leva i celibat :P

Kollar lite Robot Chicken och ska snart lägga mig, imorgon jobbar jag också kväll så får sova ut lite iaf. Men är APT också så man måste till jobbet lite tidigare.

Framöver är det väldigt mycket jobb och lite tid till annat. Måste ta mig ut och springa igen, var ut i söndags och sprang 6km samt i sidsjöbacken så får dra ut igen någon dag framöver.

Nu blire sova! Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0