NHRM

Efter sista matchen så känner vi att vi inte vill åka hem direkt utan vi vill göra nåt! Vi bestämmer oss för att åka på Naturhistoriska för att kolla runt. Kimmy som ska guida oss tar oss fel 2 gånger innan jag får ta över guidandet och vi hittar rätt direkt ;) måste ju säga att lokalsinnet är det bästa jag har ;D
Väl där så betalar vi in oss för att gå runt och kolla och även för att se film på Cosmonova såg först nån Hubble film om rymden som var sisådär, tröttsam. Men efter ville vi ju se 3D film där eftersom det är jävligt coolt, men ena bilen ville åka så vissa stannade kvar för att se den filmen om Sea Monsters 3D och det var jävligt coolt. Vi skulle sett den direkt istället. Kändes som kan var med i filmen var så bra grafik, satt och tänkte; EN SKRÄCKFILM MED DETTA!
det skulle jag vilja se, fan då skulle man kanske skita ner sig :)

När vi vandrat runt ännu mer så var det dags att ta sig hem och resan hem gick ganska så snabbt. Käk i Gävle och sedan fortsätta. Lyssnade lite på hockeyn innan man kom hem för att kolla klart resten. Fan va kassa dom var! Hua, riktigt dåliga. Pinsamt att det ska rinna iväg sådär mycket.

Nu ska jag fixa lite lax och käka innan det är dags att åka till jobbet för att jobba kväll. Och imorgon äre dag som gäller.

Ciao!!









Kommentarer
Postat av: oor

Ha en fin vecka...

2011-05-17 @ 07:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0