Nightowl

Kom hem vid 7:30 på torsdagsmorgonen efter att ha jobbat natten (första natten på detta ställe) och det gick super bra! Nu är man och jobbar natten igen och hoppas på lika bra.
Men för att återgå till dagen, kom hem och tänkte sova.. MEN då skulle dom ju lyfta bort min dörr och kapa den och fixa å greja. Men jag sa åt dom att jag går å lägger mig så får dom fixa bäst dom vill, vilket jag gjorde men klart man inte kunde somna. Dom borrade och donade utanför och utan dörr så låter det ju ganska mycket (dom ska lägga asfalt utanför). Men vid 10 så somnade jag för att stiga upp vid 15 eftersom det inte är så smart att sova allt för länge. Käkade lite och kollade lite serier och slappade i soffan.
Vid 18 så ringde Gullan och vi surra lite och bestämde oss för att löpa runt sidsjön, så blev 2 varv ca 6km och så löpte vi i liftspåret upp för hela backen så det var en bra träningsrunda.
Sedan blev det hem käka och åka iväg till jobbet... Och nu sitter man här, har precis fixat en larmmatta lekte lite elektriker och fick den att fungera :)
Ska se om de finns något mer man kan hitta på så att tiden går..

När jag slutar blire hem å sova sedan har Persson bokat bord på Allstar så blir några stycken som ska dit och käka och efter det blir det bio för Baksmällan 2. Så det blir nog kanon :D
Sedan är det jobb lördag och söndag.

PS det är ändå sjukt skönt att jobba natt! Är man nattuggla så ja, då äre ju natten som gäller.

Dags att halsa i sig lite mer kaffe! Tur även att man tagit en koffeintablett idag samt att man har med sig en just in case :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0