Nöjd trots tidigare klagomål

Då var denna arbetsdag snart slut då, har inte gjort så mycket annat idag då jag började vid 13. Fixade hem lite filmer som man kanske ska ta å se ikväll eller så, börjar ju sent imorgon så.
Sedan måste jag ändra mig på något jag skrev förr, när jag köpte mina skor (till inlägget) gillade ju inte krage så mycket på dom. Men nu när det har snöat så mycket som det har gjort och det är plumsar väder så är jag fan riktigt nöjd att jag köpte skor med krage och inte utan, det hade blivit vääääldigt blött då.
Sedan är skorna mycket varma också vilket är kanon, och inte kommer de in vatten när snön smälter heller, superb.

Ska väll börja ta och avrunda här på jobbet och sedan ta mig hem och slänga mig i soffan och dega lite.

Chaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0